RK CRVENA ZVEZDA (MOKRIN) – RK ZAJEČAR 28:26 (12:11)

децембар 3, 2009 by  
Tekst iz Мuški tim

Rukometaši Zaječara su poraženi na gostovanju u Kikindi protiv ekipe RK CRVENA ZVEZDA, rezultatom 28:26 na poluvremenu 12:11.

RK CRVENA ZVEZDA: Tepavac, Lazic, Tifenbah 6, Vekic 4, Kovacic 1, Golic, Mitreski 2, Gligic 5, Miskov, Velickov 6, Stepanov 4, Volas, Lakovic, Babic.

RK ZAJECAR:Babic, Lazovic 4, Lazic 9, Avramovic D.1, Tomori, Ciric, Gencic, Vojinovic, Dabetic 5, Dolic 3, Milosevic, Ristic, Avramovic B.1, Radosavcevic 1.

Be Sociable, Share!

    Komentari:

    

    21 odgovora na ovu temu!

    1. nema_nishta! on децембар 5th, 2009 21:40

      Nema nishta od vas! A `obecavali` ste na pocetku sezone!

    2. alexa on децембар 6th, 2009 16:38

      Sve po starom!
      Rece neko da momci citaju komentare na sajtu!?
      Pa ako citaju, i ja kad bih ih procitao bilo bi mi bar neprijatno.
      Podsetio bih vas momci da je ekipa od prosle godine igrala sa 120% mogucnosti a vi niste uopste toliko velika klasa pa odakle god da ste dosli i da igrate sa 80% snage i sve redom da dobijate.
      Ako pogledate ucinak i zelite da shvatite sta je realnost, onda vam nece biti problem da shvatite da morate i vi da date 120% da bi stigli do zeljenog rezultata.
      Normalno uvek se postavlja pitanje imate li zelje, volje i pobednicki mentalitet jer to su preduslovi za uspeh.
      Imacemo mi jos strpljenja, jer sve shvatamo, nova ekipa, upoznavanje, uigravanje, ali za sve postoji neko potrebno vreme a vase ce definitivno da istekne pocetkom drugog dela prvenstva…..nemozete da kazete da vam to nije dovoljno a onda nas izgovori ne interesuju, hocemo rezultate.
      Pozdrav za momke i docicemo da vas bodrimo u svakoj utakmici koju budete do kraja igrali u Zajecaru. Pokazite da zasluzujete tu podrsku!!!!!

    3. Objektivni navijac on децембар 6th, 2009 19:12

      Iako se do sada nisam oglasavao na ovom sajtu, osetio sam neodoljivu potrebu da i ja kazem nesto, a sve u cilju da ce ove moje reci dopreti do nekoga iz uprave.

      Ekipa koja je prosle godine usla visi rang, nesumnjivo je postigla veliki uspeh i to im niko neosporava. ALI taj uspeh se mogao postici sa mnogo manje potrosenog novca, drugim igracima (citaj: domacim), i drugim trenerom.Na stranu to sto je prosle godine Zajecar bio jedina profesionalna ekipa u drugoj ligi.

      Necu ulaziti ni u kakvu statistiku ekipe, a poznajem je jako dobro, vec zelim da ukazem na nesto drugo u ekipi. To je trener. Niko ne osporava obrazovne i profesionalne kvalifikacije trenera Sase, ali osim toga trener treba da bude dobar psiholog i nadasve dobar pedagog.

      Zasto celu utakmicu igra sa 7 igraca?
      Zasto je promenio pobednicku ekipu od prosle godine?
      Zasto igraci koji su bili nosioci igre prosle godine, ove godine sede na klupi?
      Zasto je odbio da ekipu fizicki spremi covek koji je za to profesionalac, koji zivi od toga?
      Zasto je oterao igrace koji bi ostavili srce na terenu za ovaj klub?

      Zasto, zasto, zasto…

      Odgovore na ova pitanja ne donosi uprava, ni gledaoci vec sam trener Sasa. Ako je on toliko castan kao sto se predstavlja, toliki vernik, onda treba da se i ponasa tako na terenu i van njega. Mora da stoji iza svoje odluke. Kad ekipa pobedi, za to su zasluzni igraci. Ali kada ekipa izgubi za to je kriv trener. U evropskim klubovima, a po recima gospodina gradonacelnika Zajecar se trudi da bude takav, posle serije losih partija trener treba da ponudi ostavku. Sad je odluka uprave da li ce da je prihvati ili ne.

      Ne bih da tvrdim, ali poznajuci mentalitet igraca, trenera i uprave, njima je lepo. Oni odlicno zive, kao sto je rekao Bole, imaju visoke plate, dobra vozila, odlicne uslove za zivot. E sad su se, sto bi rekao nas narod, obduvali. Kad vec imaju tako lagodan zivot, oni otaljavaju, zive od prvog do prvog (ili kad im vec stize plata). A uprava, to je tek posebna posebna prica…

      Da rezimiramo, po mom misljenju najbolje resenje bi bilo: razjurimo ovo menazeriju od ekipe, vratimo klub na amaterski nivo, a ove ogromne pare koje su ulozene u ovu ekipu, ulozimo u nesto sto je od esencijalnog znacaja za gradjane naseg grada. Da se odmah ogradim, nisam gradonacelnikov politicki protivnik.

      Manimo se ljudi corava posla, spasimo sto se spasti moze.

    4. Radasin R.K. Ljupten on децембар 6th, 2009 23:55

      Shasho, pusti topa da igra. Pusti onu zivotinju Bokija da igra. Pusti Deksu da igra, on je prosle godine pravio baba-rade od ovi igraci. Shto ne pustish Zeljka, u stvari nemoj njega, on ce promashi.Pogreshio sam, a ne znam gde se brise na ovi dugmici…

      Veliki pozdrav, ziveli!!!!

    5. glodar on децембар 7th, 2009 15:12

      kako je samo to lepo!!! Pa sve sami strucnjaci!? Srbija ima potencijala u trenerima, a mi ih u Zajecaru ne koristimo!? Kako smo samo mogli!?
      gosp. “objektivni navijac” – ALAL VERA. Bas ste opravdali epitet vaseg “nicka”. Ako je to objektivno, sta li je onda subjektivno!? Koje su to tolike pare ulozene sada, a prosle godine je bila domaca ekipa! KOJA DOMACA?
      RADOSAVCEVIC – Kragujevac
      AVRAMOVIC – Jagodina
      MILOJEVIC – Boljevac
      IVKOVIC i RISTIC – Bor
      SPELE (golman) – Sabac
      i td. da ne nabrajam
      GENCA i Stefan CIRIC i sada igraju kao i prosle godine i o cemu ti to “objektivno” pricas!?
      A koji je taj kondicioni trener koji u Srbiji od toga zivi!? Daj da ga upoznamo i da dodje. Kazete najbolji u Srbiji. Najbolji u Srbiji je NENAD NJARADI, a on nije u Srbiji, vec je u Bosni!!! O cemu vi to pricate!! I ko to nije spreman!? Igraci? Bas ste upuceni u sport…
      A sto se tice rezultata, DA REZIMIRAMO, 4-ti smo,sa tendencijom da na kraju jesenjeg dela budemo 2 ili treci KAO NOVAJLIJE U OVOJ Ligi!!! Koji su to losi rezultati!? Dajte da ih vidimo sta je tu lose!?
      Koja su to vozila i koje su to plate “velike”. Ni jedan od momaka nije nikada rekao kolika mu je plata, i da li je ona velika ili mala, ali vi to znate, je li!? Bas ste upuceni!!!
      Da li ce i sa kim Trener Radosavljevic da pocne i da zavrsi utakmicu, to je njegova odluka. Koji ce strucni stab da okupi u saradnji sa upravom je njegova odluka. Sto niste bili tako reciti prosle godine, kada se “prosetalo” kroz ligu, ali sada ste svi “pametni”!! Blago nama sa takvim pametnicama.
      Da je neko bio u Kikindi i video sudjenje u drugom poluvremenu, MOZDA, i samo MOZDA, ne bi bili ovakvi komentari!!! Treba da se vidi,pa da se proceni ko je i koliko u pravu!!
      Nema ovo veze sa politikom, ni ja nisam niciji politicki protivnik,ali sam sportista i sportski navijac od glave do pete i znam da kad je klub u problemu(ili nije) TREBA MU PODRSKA, a ne samo kritike
      Hvala i ZIVELI za “objektivnost”

    6. dule on децембар 7th, 2009 16:20

      Dobro je gospodin GLODAR zna šta su sudije radile u drugom poluvremenu a nereče da u smo promašili četiri sedmerca u prvom ili novinari žurnala lažu ali koliko sam i ja informisan od smih igrača na utakmicama kde smo imali super suđenje kao u Kostolcu, Požarevcu i Zaječaru protiv BASK a kome ide na teret loš rezultat a zaječaru smo svi videli šta je bilo a bila je katastrofa.a A što se tiče nabrajanja igača od prošle godine ostali su bili Zajčarci Velja Jane Dule.

    7. Jane Z on децембар 7th, 2009 16:23

      Nije još sve izgubljeno biće bolje glavu gore.

    8. glodar on децембар 7th, 2009 20:01

      Naravno da znam,ali se NEKOME uopste ne svidja sto znam, zar ne gosp.dule. Pa to sto su promasili u prvom poluvremenu cetiri sedmerca nije prelomilo utakmicu. Da podsetim, poluvreme je bilo 12 : 11. Strasno je bilo ono posle.
      Da, inace i Velja i Jane su sada u sastavu, A Dule je na studijama, zato i nije.
      Niko i nije komentarisao sudjenje u Zajecaru, Kostolcu i Pozarevcu(ovde posebno, zato sto su sudije stvarno zaradile svoj epitet najboljih sudija i AKO idu na svetsko prvenstvo), vec ostalih utakmica. Da necete da mi kazete da je bilo realno sudjenje u Zajecaru protiv Jagodine? Da,da…to je bas bilo realno, pravo ONAKO domacinsko….Ali to nije opravdanje
      Prava istina je da su timovi u ovoj ligi priblizno jaki i to je cini interesantnom i neizvesnom, zato je i vecina populacije u Srbiji i gleda. Obratite malo paznju na razliku izmedju 12 i 2 mesta 2 BODA!!! E to je kvalitet iz koga se treba izboriti u SUPERLIGU.
      Ajmo da pomognemo momcima da to i ucine!!! Ziveli!!!

    9. pera on децембар 7th, 2009 20:02

      tako je! Ajmo malo podrske!!!!

    10. dejan on децембар 7th, 2009 21:04

      Opet ja…od ekipe od prosle godine su tu: Top-Boki-Genca-Dexa-Zeljko-Janko-Veljko na celu sa trenerom Sasom i pomocnikom Burcom. Ostali deo ekipe ili ne igra ili je presao u neki manji klub. Znaci igraci koji su prosle godine igrali i bili ubedljivo 1. su i dalje u klubu, da li su njihovih 120% dovoljni i u ovoj ligi to valjda trener zna, svaki dan treniraju i momci od prosle i od ove godine. Valjda treneri na osnovu toga gledaju ko ce da igra a ko ne.

      “Objektivni navijac” pa kakav je to navijac koji se zalaze za amaterizam?!

      Silne pare sto se trose na rukomet, pa 90% tih para i zavrsava u Zajecaru, na stan-hranu-garderobu-taxi-kafice pa oni te pare i trose ovde i opet se okrecu. Moze da se i ugasi rukomet muski i zenski i rasteraju ekipe ali ko misli da ce posle toga da se nesto znacajno desi i da ce da ima para u Zajecaru za sve taj se grdno vara.

      Kada bude izvestaj sa utakmice bice komentara i na to. Pozz

    11. Objektivni navijac on децембар 7th, 2009 21:38

      Dragi glodare, zamolio bih te da pre nego sto pocnes da komentarises moj clanak, prvo ga procitas.

      1. Ja nigde nisam rekao da je prosle godine ekipa bila domaca, vec da je MOGLA da bude domaca i kao takva postigne isti uspeh.
      2. Sto se tice para, veruj mi, velike pare su ulozene. Tolike, da je prosle godine odrzan sastanak bez ekipe Zajecara, na kome se raspravljalo odakle R.K. Zajecar-u tolike pare.
      3. Opet ne citas moj komentar, nigde nisam spomenuo da je doticni trener najbolji u Srbiji. Vec da je covek, profesionalac i meni je licno davao savete, koji su mi pomogli. Uostalom da nije strucan, ne verujem da bi zenska ekipa koristila njegove usluge.
      4. To sto nasu ekipu svi “gaze” zadnjih 15 minuta, definitivno je odraz lose pripremljenosti.
      5. Nigde ne kazem, da je ova ekipa postigla los rezultat, vec da ima “seriju losih partija” sa tendencijom da se ona nastavi, to cemo videti.
      6. Od domacih igraca, Genca zasluzuje da ima mnogo vecu minutazu. Stefan Ciric igra iz jednog mnogo drugacijeg razloga koji nema nikakvih veza sa rukometom.
      7. I ja kazem da je trenerova odluka sa kakvom ce ekipom izaci na teren, ali sam dodao jos i ti da on mora da stoji iza nje.
      8. Kad se vec toliko razumes u rukomet, onda znas da greske prvo treba traziti u svojoj ekipi, a ne kod drugih, npr. sudija. Ako budemo obracali paznju na druge, necemo imati vremena da se posvetimo sebi.

      I jos bih te zamolio da moje clanke ne komentarises sa takvom ogorcenoscu i sa takvim cinizmom, jer ne znas ni ko sam, a verujem da se u svojoj kuci ne obracas nikome na ovaj nacin.

      Hvala i ZIVELI za „objektivnost“.

      P.S. Nadam se da ce admin objaviti u celosti moj komentar, bez prepravki. Nisam iznosio nikakve podatke o kolicini novca ili imena odgovornih u upravi, nisam nikoga uvredio, vec izneo samo istinu, tako da nema razloga da mi clanak bude prepravljan. Ovaj sajt nije mesto za podatke te vrste i ja sam svestan toga.

    12. alexa on децембар 8th, 2009 00:35

      Ja sam ljudi zbunjen ovakvim licnim prepucavanjima.
      Komentare na sajtu uglavnom usmeravamo na utakmice, aktere (kako igrace tako i sudije) a ne na to ko je od nas pametniji.
      Prosle godine su za nas igrala sve “nasa deca” pa bili oni iz Cacka, Jagodine, Sabca ili neznam odakle sve vec. Ovo kazem s razlogom jer su se ti momci u gradu i na terenu ponasali kao nasa deca i zato smo ih tako i dozivljavali.
      Ako je neko ostao da pozdravi igrace posle utakmice s Novom Varosi za koju sada brani Stele….koji je prosle godine briljirao u dresu naseg tima i ostavio za sobom neki trag….ostao je zajedno s nasim momcima da pozdravi publiku koja ga je prosle godine zdusno podrzavala.
      To je dragi moji prijatelji rukometa upravo ono o cemu pricam, da svi momci koji igraju za nas tim moraju ako to zasluzuju da imaju nasu maksimalnu podrsku.
      Na njima je da opravdaju nase poverenje i kad jednom dodju ovde kao gostujuci igraci budu pozdravljeni kao nasa deca….ni Vidic nije englez pa ga obozavaju.
      Uostalom ima jos par utakmica do kraja, do duse teskih ali ajmo da podrzimo momke do kraja polusezone a onda stvar prepustimo treneru Sasi i sacekamo prolecni deo.
      Kao sto neko rece DOBAR JE TO TRENER, CAK REKAO BIH ODLICAN.
      Nemojmo samo da ocekujemo da na prolece gazimo sve redom jer dobri poznavaici rukometa, a ovde na sajtu ih ima poprilicno stalno upozoravaju da je ovo izuzetno jaka liga.
      To je nesporna cinjenica i pola ove lige bi se ravnopravno nosilo sa superligaskim ekipama.
      Sta na kraju reci AJMO MOMCI DODAJTE GAS.

      Pozdrav
      Alexa

    13. Dule on децембар 8th, 2009 11:30

      Pa glodaru protiv Jagodine je bilo i 5 razlike za nas pa nismo održali rezultat već se čupali a i na ostalim utakmicama je tako kup Vranje obavešteni Stefan je u poslenjih nekoliko utakmica i najbolji igrač jer drugi i nemaju petlju da nešto učine a on je i najmlađi među njima činjenica je da ekipa igra u grču i često bez rešenja sa velikim brojem tehničkih grešaka.

    14. dejan on децембар 8th, 2009 15:53

      “objektivni” poslednji komentar ti i nije los, slazem se sa tobom u nekim stvarima.

      Svi vide da muskarcima nesto skripi, (kriza u igri i kriza u rezultatu) a da li je neko nesto preduzeo povodom toga? Nije, nista se ne menja. Sta tu uprava radi? Sto ne menjaju trenera? Sto ne dovedu jos neko pojacanje? Sto nekoga ne oteraju; da opomenu barem druge! Ako su, vece pred pazar praviri zurku zasto ih ne kazne? Zasto se nesto ne desava? Ovako su muskarci ostavljeni da “izgore” i oni su u tome uspeli!!!
      Recite mi jos jedan klub koji juri prvo mesto a da trener i uprava ne komuniciraju? Da uprava ne gleda ni jednu utakmicu na strani sto ekipa igra! Pa moraju da znaju koji igrac kako igra na strani, kako tamo sudije sude, a ne da se sve svodi na rekla-kazala.
      Ako hocemo da udjemo u super ligu te stvari moraju prvo da se isprave.

      Posto je ovo sad profesionalan klub, profesionalno treba da se ponasaju i uprava i trener i igraci. ovo mi za sada izgleda poprilicno neozbiljno. Pozz

    15. cicoje on децембар 8th, 2009 15:57

      Momci glavu gore…i pokazite zasto ste dosli.
      Dolic pusti vise da igras za publiku, daj malo igraj rukomet.

    16. alexa on децембар 9th, 2009 00:24

      admine imas li raspored muskih utakmica, do kraja ovog dela.

    17. admin on децембар 9th, 2009 08:12

      raspored koji imamo je na sajtu pod sekcijom RASPORED UTAKMICA to je sve sto za sada imamo, cim dobijemo neki novi podatak odmah azuriramo.

    18. glodar on децембар 10th, 2009 14:20

      “objektivni” – SVAKA ČAST
      Prvo ko tebi daje za pravo da ti meni kažaš šta ću ja da komentarišem? Ko tebi daje za pravo da ti meni kažeš da li ja znam ili ne znam ko si ti? Da li ti znaš ko sam ja? Kakve ti to gluposti pričaš o trenerima i o upravi?Ali ti sebi daeš za pravo tako nešto…Pa da…samo tako nastavi….Verovatno si i ti neki od “stručnjaka”…
      ajmo sad redom
      1. Kao domaća ekipa nikada(i slovima : N I K A DA ) ne bi prošli kroz ligu kao prošle godine, iz prostog razloga,mala smo sredina i nema takvih kapaciteta. To je valjda svima poznato. Osim izgleda tebi koji se zalažeš za amaterizam a imaš nik “objektivni navijač”
      2. Kolike su pare uložene, ako znaš reci, pa da vidimo šta to MI svi Zaječarci plaćamo u RK ZAJEČAR, muški i ženski tim. A o tom sastanku o kome pričaš, NIKO koga sam pitao,a iole ima veze sa klubom, NIŠTA NE ZNA.
      3.Aha. Opet trener. Pa da. Zašto ga je angažovala ženska ekipa!? Da li veruješ da nije bilo i drugih trenera ili ima nešto drugo? Barataj činjenicama, a ne pretpostavkama zašto je ZA koga i KADA angažovan.
      4.Našu ekipu niko ne gazi, a to što ti pričaš o “zadnjih 15 minuta”, pa kako nisu bili ti minuti problem protiv METALOPLASTIKE, DINAMA…A? Nego su sada problem? Kako su, tako kondiciono nespremni,uspeli njih da dostižu. Verovatno su TADA bili spremni, a SADA nisu. A, inače, koliko ja znam, muški deo ima kondicionog trenera, pa se to lako da videti koliko su i kako spremni.
      5. “serija loših partija”. Baš dobar izbor reči, a bez onog dela “tendencija da se nastavi” ajde da “saberemo na kraju”, a ne da pričamo o tendencijama!!
      6. Koji je to razlog igranja Stefana Ćirića!? Daj da to obelodanimo i kritikujemo? Pa to je lako? A između Genče i Vuka Lazovića na mestu pivotmena, ne želim ni da komentarišem. Nikoga ne potcenjujem, ali sam OBJEKTIVAN
      7. Koji to trener ne stoji iza odluke!? Odakle ideja da i ovaj ne stoji iza svoje!?
      8.Koliko se ja razumem u rukomet, da li si ti validan da oceniš? Ili ti misliš da jesi!? Kao što rekoh na početku, ja i svi ostali ovde komentarišemo SVE, zato i služi “chat”.A kako se ja ponašam u mojoj kući NI U KOM OBLIKU NIJE TVOJ PROBLEM. Moja privatnost je moja stvar, a i ja nisam pričao o tome kako se ti ponašaš u tvojoj kući! MALO KULTURE NIJE NA ODMET!
      Greške u ekipi, VIDI i OTKLANJA trener. Pošto ja nisam trener, ja mogu samo da kritikujem i pohvalim. S obzirom na to da je liga prilično izjednačena u snazi timova, mala sudijska greška može MNOGO da učini. To je svima i jasno, a i da se videti. I da,naravno, kritikujem loše suđenje koje je SIMPTOMATIČNO za muški deo ekipe RK ZAJEČAR.
      Da se ogradim ADMINISTRATORU, ovo nije nikakva kritika rada kluba, već samo moj odgovor na stvari za koje smatram da sam prozvan. Hvala na razumevanju i nadam se da ćete objaviti ovaj komentar u celosti.

    19. Objektivni navijac on децембар 10th, 2009 23:48

      Moram da odgovorim glodaru, mada ovo vec prelazi u prepucavanje i sve mi se cini da pokusavam da se borim sa ljudskom gluposcu kao Don Kihot sa vetrenjacama.

      Ne znam ko si ti i apsolutno me to i ne interesuje. Sam sebi dajem za pravo da ti kazem kad nisi u pravu, e sada to sto ti ne mozes da podneses da postoji neko pametniji i obrazovaniji od tebe, to je tvoj problem. I strucnjak sam, zasto da nisam kad se ceo zivot bavim rukometom.

      1. Iz ovoga se vidi da ne poznajes rukomet, jer bi domaca (slovima) ekipa mogla da postigne isti rezultat i to vrlo lako.
      2. Ovde nemam nameru da ti drzim predavanja iz ekonomije, koju sam budi receno zavrsio, budzetskog poslovanja i nacinu “punjenja” budzeta. Veruj mi na rec, to su i vrsni ekonomisti dokazali, sve se slomi na obicnom gradjaninu.
      3. Zenska ekipa nema poraz u super ligi, sto je ocigledan dokaz da je ekipa vrhunski pripremljena. To ti je cinjenica.
      4. Nasu ekipu “gaze” to i ti vidis, ali neces da priznas. Evidentan je zamor kod nasih igrica, to se moze uvideti vrlo lako, pogledaj rezultat na poluvremenu i na kraju utakmice.
      5. Serija losih partija koja se nastavlja porazom protiv Dubocice.Kraj.
      6. Tom razlogu definitivno nije mesto ovde. Genca mozda trenutno nije bolji od ostalih pivotmena, ali zasto? Koliko je minuta Genca imao u igri ove i prosle sezone. Poznato je da su igracu podjednako potrebni i treninzi i utakmice i to ti je cinjenica iz udzbenika.
      7. Za sada ne znamo da li trener stoji iza svojih stavova, zato sto se covek jos nije oglasio, niti ga je ko iz uprave prozvao, barem ne u javnosti.
      8. Ja sam bio maksimalno kulturan i ako procitas moj prethodni post, videces da sam te cak i zamolio. U pravu si, greske u ekipi vidi i otklanja trener, samo sto ih ovaj ne otklanja sto implicira da ih ne vidi. Koji DOBAR trener ne bi otklonio greske kada bi ih video? Ostajem pri svom stavu da ne treba da nas interesuju sudije vec mi sami.

      Kao sto vidis, baratam cinjenicama koje su drugi, pametniji ljudi, dokazali. Kad si se toliko uhvatio za moj stav da se klub treba vratiti na amaterski nivo, izlozicu ti svoje misljenje. Iz licnog iskustva znam da je klub mnogo bolje funkcionisao kada u klubu nije bilo para, da su medjuljudski odnosi, koji su vrlo bitan faktor u jednoj organizaciji, bili mnogo bolji. Nije bilo svadja i laznih dusebriznika koji trenutno daju svoj “maksimum” za ovu ekipu. Da li ti hoces da kazes da jedan sportski direktor koji ima takvu reputaciju kakvu ima, nece uciniti isto sa Zajecarom kao i sa ostalim klubovima?

      Znas kako kazu, pametan covek svoje neznanje pokazuje samo jednom, a budala 1000 puta.

      Izvinjavam se svima koji moraju ovo da citaju, trudio sam se da sto je moguce vise ostanem u kontaktu sa rukometom koji nam je najbitniji ovde. Zeleo sam samo da ispravim demagogiju i napad na emocionalnu komponentu ljudskog stava.

      U nadi da ce mi clanak biti u celosti objavljen, srdacan pozdrav.

    20. Red Devil on децембар 11th, 2009 15:01

      Stručnjak do stručnjaka,komentari od “pola metra” , a opet niko ne zna s kim ima posla.
      Jednom sam prozvan da se krijem iza nicka i do detalja razjasnio ko sam.
      Zasto Vi gospodo stručnjaci ne bi ste objasnili nama ko ste i sta ste.
      Mnogo veću težinu ima vaša reč ukoliko je argumentujete svojim imenom , a pošto, koliko vidim svi ste godinama u rukometu – to ne bi trebalo da vam bude problem …

    21. glodar on децембар 11th, 2009 22:05

      Naravno da ne Red Devil, ali to gubi smisao, kao i svaka kritika posle toga!
      Ovim ću da završim razgovor sa objektivnim, na žalost, moraću da se složim sa njeim, da ne binastavljali prepucavanje. Inače, ako čovek sam sebe poredi sa Don Kihotom, onda znamo o čemu se radi…..
      OPET, ‘ajmo redom:
      1. koliko ti ne znaš rukomet, ako misliš da bi domaća ekipa to mogla, OČIGLEDNO JE,. A i tužno ako se predstavljaš za nekoga koji je u rukometu.
      2.Ja, verovatno, ništa ne znam, ali ti si VEROVATNO upoznat. Pa tako i znaš finansijsku koncepciju. Kako to da nisi u klubu, kad si već EKONOMISTA, ai u rukometu si tako dugo!? Pa mora da si vrsan u svom poslu. Samo nemoj da mi pričaš o tome kako si se “povukao da bi druge pustio…”
      3.Ženska ekipa nema poraz ZATO ŠTO:
      – ima u sastavu 10 – ak reprezantitivki
      – pet,šest internacionalki
      – i skupila je sve ono najbolje iz svih timova u ligi
      To valjda znaju svi. A i nije teško da se zna.
      4.Zamor je zbog neučestalih promena. ODGOVORNO TVRDIM da sistem igre “brzi centar” zahteva “mnogo dužu klupu” i više igrača u rotaciji. NE POSTOJI igrač koji će BEZ PROMENE da izdrži tepo 2 x 30 minuta u ovom tempu. To je valjda svima jasno.
      5.Koja serija? Pobeda protiv Vranja, remi sa BASK-om i poraz od Dubočice? To je “serija loših partija”? Baš “objektivno”!!!
      6. Ja mora da sam lud! Kao reprezentativac ove zemlje, valjda znam šta je trening, koji svi imaju. Kao i utakmice. U kom delu je to uskraćen Genča? Ili bilo ko od igrača!? O čemu ti to pričaš, VALJDA SAMO TI TO ZNAŠ….
      7. A ko ga je zvao ili “prozvao” kako ti to kažeš!? Pa neka ga neko (čitaj:onaj ko treba, finansijer ili upravni odbor) prozove, pa ako ima šta, neka objašnjava. To se tako radi u celoj Evropi, a mi TOME TEŽIMO. U čemu je problem. Trener TEBI treba nešto da objašnjava. A ,pa da, ti si dugo u rukometu…..
      8.PA koje to greške da otklanja? Ko te greške procenjuje? Ti? Ja? ili trener? Neznam …A inače,sudije treba da interesuju SVAKI TIM KOJI PLANIRA DA UĐE U VIŠI RANG. Ako si bio u sportu, to bi trebalo da znaš. To pravilo je od vajkadai nije vezano za ovaj sport, već je GENERALNO!!!
      JA samo ne razumem čoveka koji klub koji je uspešan želi da vrati na AMATERSKI NIVO!? Pa to je ravno APSURDU!!
      Kako je klub ranije funkcionisao, govori liga u kojoj je bio, tako da je o tome izlišno i govoriti! To je oppšte poznato svim Zaječarcima!!!
      Neznam o kom ti to ne znanju pričaš i koi ga to pokazuje!? Šta impliciraš, pojasni mi, … o kakvom ne znanju je reč…
      Jadno je da ti pričaš o demagogiji, jel je u tvom POST-u ima i na pretek,ali OK. To je tvoj izbor.
      Izvinjavam se i ne želim više da komentarišem ove stvari, jer ljudi su navikli samo na kritike, aj, kao sportista i reprezentativac ove zemlje, znam da uvek TREBA MALO PODRŠKE!!!
      Hvala na svemu, izvinjavam se na dosadi, i neka misli ko šta hoće,sve dok se to slobodno iznosi, sa činjenicama, JA NEMAM NIŠTA PROTIV.
      POMOZIMO PODRŠKOM momcima da izdržr do kraja prvenstva!!
      POZDRAV

    OSTAVITE KOMENTAR...

    Informacija: Vaš komentar ce biti vidljiv tek nakon odobrenja administratora sajta.